M'n vliegticket - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Joni - WaarBenJij.nu M'n vliegticket - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Joni - WaarBenJij.nu

M'n vliegticket

Door: Joni

Blijf op de hoogte en volg Joni

10 Maart 2016 | Thailand, Krabi

Voor een hoop geld een ticket geboekt van Chiang Mai naar Krabi. Ik moest vooruit betalen en zou de volgende dag m'n ticket via de mail ontvangen.
Ik had er niet zo'n fijn gevoel bij maar dit was toch m'n enige keus.
De volgende dag einde van de dag heb ik nog steeds m'n ticket niet ontvangen.
Ik weer naar de toerist information om naar m'n ticket te vragen.
De dame belt de organisatie en die geeft aan dat wanneer ik opgehaald wordt om naar het vliegveld te gaan ze m'n ticket meenemen. Ik werd een beetje boos hierom. Dus heb aangegeven dat ik een hoop geld betaald heb. Maar dat ik nu niks in handen heb en dat ik gewoon zelf m'n ticket nu wil hebben zoals beloofd. Ik zei ook dat ik haar alleen maar op haar woord kan geloven hierop. Ze zei dat ze er zo aan zou komen maar dat duurde wel erg lang.
Toen ze er eenmaal was kreeg ik van haar alleen een soort van print screen van haar email. Verder niks. Hmm hopelijk gaat het goed, word ik ook daadwerkelijk opgehaald en is het ticket goed geregeld.

Pff gelukkig! Op de vroege ochtend werd ik Heel netjes optijd opgehaald met de tuktuk. Ik was toch echt heel bang dat ik hier zou zitten wachten en niemand zou komen.

Op Don Muang (Bangkok) aangekomen bleek mijn aansluiting te zijn gecanceld. Dit was gebeurd omdat mijn ticket naar Krabi niet betaald is. F*cking bastards. Oke opgelicht. En nu... Helemaal overstuur naar tourist politie gegaan. Nu afwachten en anders nieuw ticket kopen.

Gelukkig bleek dat er alleen iets mis was met de creditcard waarmee betaald was. Dus de vrouw (die mijn ticket had geboekt) had ik gemaild dat m'n ticket niet betaald was en dat mijn vlucht gecanceld was. Ze belde mij terug en uiteindelijk heeft ze een nieuw ticket voor mij gehaald.

Jeetje wat was ik uiteindelijk opgelucht. De toeristenpolitie heeft de hele dag dat ik moest wachten bij mij gezeten. Echt heel lief.

Eind goed al goed.
Op naar krabi

  • 21 Maart 2016 - 14:10

    Ghait:

    Pfff!! Gelukkig was het geen oplichting!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Krabi

Reis Thailand

Voor het eerst een grote reis en ook nog eens alleen!

Recente Reisverslagen:

27 Maart 2016

Back in Bangkok

25 Maart 2016

Koh Phangan

21 Maart 2016

Koh Tao

17 Maart 2016

Koh Phi Phi + Khao sok national park

13 Maart 2016

Krabi
Joni

Actief sinds 03 Feb. 2016
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 4443

Voorgaande reizen:

02 Maart 2016 - 27 Maart 2016

Reis Thailand

Landen bezocht: